Eco-Logisch is Kiala afhaalpunt voor het afhalen en verzenden van pakketten.
Kiala in het kort
Met de Kiala service kun je pakketten, die je op afstand hebt gekocht (via webwinkels, catalogus of TV-shopping), afhalen, waar en wanneer het de consument uitkomt. Bovendien kan de consument zijn pakket betalen of terugsturen via een Kiala Punt.
Dit allemaal dankzij een modern netwerk van leveringspunten ondersteund door een ultra modern technologisch platform. Kijk ook op: www.kiala.nl
Uw pakket ontvangen in 5 stappen
- De Kiala Verzendservice brengt u via e-mail op de hoogte van het feit dat iemand een pakket naar u wenst te versturen.
- Indien uw Kiala Punt nog niet gekozen werd door de verzender, meldt u zich aan op de Kiala Verzendservice site en selecteert u zelf het Kiala Punt waar u het pakket wilt afhalen.
- Via My Kiala sectie van de Kiala Verzendservice site kunnen u en de verzender het traject volgen dat het pakket van verzending tot ophaling aflegt.
- Wanneer het pakket in uw Kiala Punt geleverd is, wordt u via e-mail op de hoogte gebracht. Wacht altijd op dit bericht alvorens naar het Kiala Punt te gaan.
- Het pakket blijft 14 dagen op het Kiala Punt liggen, daarna wordt het retour gestuurd.
- Vergeet u niet uw identiteitsbewijs mee te nemen!