Bestel Info



Vragen helpdesk

Levertijd


Betaalmogelijkheden


Bezorgkosten (NL)

PostNL - verzendbare bestellingen

* er zijn uitzonderingen, deze staan vermeld bij het product zelf
 

 Volume bestellingen

Bij het transport van grote goederen kunnen de verzendkosten per product afwijken


Niet thuis?
Dan proberen wij de bestelling af te leveren bij je directe buren. Lukt dit niet, dan laat de bezorger een bericht achter (alleen bij PostNL zendingen). Hierop vind je een ‘niet-thuis-code’: Met deze code kan je dezelfde dag tot 22.00 uur aangeven waar je het pakket de tweede keer wilt laten bezorgen.  

Je hebt de keuze uit één van de volgende opties: 


België

Levertijd: 1-4 werkdagen, afhankelijk van het product
 

 PostNL

 

 Volume bestellingen

Woont je in België? Bestel dan eenvoudig via onze Belgische webwinkel: www.eco-logisch.be


Duitsland

Levertijd: 1-2 werkdagen

 PostNL verzendbare bestellingen

 

 Volume bestellingen - pallet vervoer


Woont je in Duitsland? Bestel dan eenvoudig via onze Duitse webwinkel: www.eco-logisch.de 



Overige landen

Wij kunnen wereldwijd verzenden. Neem contact op voor de bezorgkosten op maat





Onverwachts niet thuis?

Kan de bestelling de eerste keer niet bezorgd worden omdat u onverwacht niet thuis bent, dan wordt deze in de regel de volgende werkdag opnieuw aangeboden of afgeleverd bij de buren. 

De prijzen op onze website

De vermelde prijzen op de website zijn altijd inclusief btw. 

 

Bestellen Stap voor Stap

 

Iets online bestellen hoeft niet ingewikkeld te zijn. Iets bestellen bij Eco-Logisch is in ieder geval zo klaar. Binnen een paar stappen bepaal je helemaal zelf wat je wilt hebben en hoe je wilt betalen.

Start: Product selecteren
Kies de gewenste hoeveelheid in het vakje aantal en plaats het product in je winkelmandje door op de groene bestelknop te drukken en ga daarna naar de winkelmand.
 
Stap 1: Winkelmandje
De pijl rechts naast het product is de winkelmand en bovenaan de pagina rechts staat hij nog een keer.
 
Niet meer weten waar je je winkelmandje gelaten hebt? Altijd vervelend. Het maakt niet uit waar je je op onze shop bevindt, je vindt je mandje altijd bovenaan rechts op de pagina terug. Eenmaal je winkelmandje geopend, zie je uit welke producten je bestelling bestaat.
Stap 2: Vul je adresgegevens in
 
Waar mogen we de bestelling naartoe sturen? Vul hier je persoons- en adresgegevens in.
Vergeet niet je huisnummer in het aparte vakje achter je straatnaam te vermelden
Plaats vooral een vinkje als je bezorg adres hetzelfde is als het factuuradres dit scheelt invullen
 
Stap 3: Betaalwijze 
 
Tsja, betalen moet ook gebeuren. Selecteer hier de betaalwijze van jouw voorkeur.
 
Boven in stap 3 verschijnt de volgende keer als je weer gaat bestellen het woord Welkom met je naam 
Dit om het invullen de volgende keer makkelijker te maken. Hier hoef je niets mee te doen, behalve als je niet degene bent die welkom wordt geheten.
 
Stap 4: Controleren en afronden.
 
Controleer nog even voor de laatste maal of...
... je adresgegevens kloppen.
... je de juiste producten besteld hebt.
... je de juiste aantallen besteld hebt.
... je de juiste betaalwijze geselecteerd hebt.
Alles klopt? Dan is het tijd om af te rekenen. 
 
TIP
Vergissen is menselijk. Net als vergeten. Winkel nog even verder voordat je definitief afrekent. Je spullen blijven gewoon in je winkelmand staan.
Toch maar het afleveradres wijzigen? Ga een stapje terug.
Anders betalen? Selecteer stap 3 voor de betaalwijze van jouw voorkeur.
En kom je er toch niet uit bel de helpdesk