Garantie en klachten


Het kan gebeuren. Ook bij ons. Een klacht.  Zie daarom hieronder onze officiële klachtenprocedure.

Bij klachten
Heb je een klacht over producten van Eco-Logisch of de behandeling van je bestelling, dan kun je deze via het contactformulier indienen. Vermeld duidelijk het ordernummer van de bestelling. Klachten worden binnen 14 dagen behandeld. Je kan binnen deze 14 dagen dan ook een inhoudelijke reactie van ons verwachten.

Geschillencommissie 
Komen we er samen niet uit, dan heb je de mogelijkheid om een klacht of geschil in te dienen bij de Geschillencommissie van Thuiswinkel.org. Zie hiervoor de website: www.sgc.nl.  Een andere mogelijkheid is om de klacht voor te leggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform. Zie: http://ec.europa.eu/consumers/odr/  

Garantie

Al onze producten hebben de standaard fabrieksgarantie. Per product kan de garantieperiode langer zijn. Bekijk hiervoor de productinformatie in de webwinkel. De aangeboden fabrieksgarantie doet overigens geen afbreuk aan de wettelijke rechten welke de consumenten al toekomen. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

"Om voor garantie in aanmerking te komen, hebben wij een aankoopbewijs (bijvoorbeeld de bon of factuur) nodig van je bestelling. "Bewaar deze dus goed!  Bij het retour sturen van een product, stuur altijd een ingevuld retourformulier mee.

Beschadigde zending ontvangen?

Heb je een bestelling ontvangen die beschadigd is. Neem dan telefonisch contact met ons op: 020-6823707 of stuur een bericht via het contact formulier. We bekijken vervolgens in overleg voor een goede, snelle en doeltreffende oplossing.