Vacature HR Medewerker


Vacature: HR Medewerker Personeelszaken

Ben jij een HR superster die houdt van afwisseling en gezellige collega’s? En wil je werken aan een duurzame toekomst? Dan zoeken we jou!

Van duurzame bouwmaterialen tot babyspeelgoed en van zonnebrand tot schoonmaakmiddelen – je vindt het bij ons. Onze missie is duurzame alternatieven te bieden voor álle producten in en om het huis, en we zijn al aardig op weg met ongeveer 6700 duurzame producten in ons assortiment. Met een gezellige groep van 20 vaste collega’s en 70 flexibele collega’s werken we elke dag aan één doel: duurzame producten normaal maken voor iedereen. Bij ‘Eco’, zoals we het zelf graag noemen, houden we wel van een uitdaging en maken we dus graag een verschil. Daarom hebben we niet één, maar vijf duurzame webshops die we allemaal tegelijk draaiende houden.
 

Jouw rol
Als medewerker Personeelszaken ben jij hét aanspreekpunt voor ons personeel als het gaat om hun contract, vakantie-uren, ziekte of veiligheid. Je zorgt ervoor dat contracten op tijd worden verlengd, facturen van ZZP’ers worden gecheckt en dat het rooster voor het vaste personeel klopt. Daarnaast zorg je dat iedereen in het magazijn een geldig heftruckcertificaat heeft en coördineer je de BHV. Je zal niet alleen met je neus in de administratie zitten; ook werving en selectie behoren tot jouw taken. Je schrijft leuke vacatureteksten, screent de ingestuurde sollicitaties en plant en leidt de gesprekken. Als er een collega in het team iets meer aandacht nodig heeeft, zorg jij ervoor dat de steun die nodig is geboden wordt. Je zal ons social return registratiesysteem op orde houden, en het eerste contact zijn voor de casemanagers van bijvoorbeeld participatietrajecten van de gemeente. Het is belangrijk dat je zelfstandig kunt werken, goed kan luisteren naar je collega’s en veel wil leren over duurzaamheid. We zoeken iemand die van nature nieuwsgierig is en graag zelf actie onderneemt.


Jouw werkzaamheden op een rijtje:

- Contractbeheer personeel
- Verlofregistratie
- Ziekte en verzuimregistratie
- Roosters maken voor het vaste personeel
- Facturen van zzp’ers controleren
- Vacatures maken en online plaatsen
- Sollicitaties afnemen
- Voortgangsgespreken inplannen en leiden
- Veiligheid op de werkvloer (schoenen, kleding, heftrucks etc.)
- Coördinatie BHV/EHBO
- Personeelshandboek en procedures ontwikkelen


Functie-eisen

- Goede beheersing van Nederlands en Engels
- 18-24 uur per week beschikbaar (3 dagen per week)
- Een MBO- of HBO Human Resources opleiding (of vergelijkbaar)
- 4 jaar relevante werkervaring
- Woonachtig in de regio Amsterdam

 

Wat wij jou bieden

- Een leuke en zelfstandige baan in een sterk groeiend bedrijf, met mogelijkheden om je eigen vaardigheden te ontwikkelen, je functie uit te bouwen en door te groeien.
- Een fijne en groene werkplek op loopafstand van Station Sloterdijk
- Een gezellig team waar iedereen zich op zijn/haar gemak kan voelen
- Een platte organisatie waar creativiteit en ideeën gewaardeerd worden
- Elke dag een uitgebreide lunch op kantoor
- Een semi-professionele pingpongcompetitie
- Regelmatig gezellige borrels of activiteiten
- Een pensioenregeling
- Een reiskostenvergoeding
- 18-24 uur per week
- Personeelskorting op ons gehele assortiment
- Startdatum in overleg, liefst zo snel mogelijk
- Uitzicht op een vast dienstverband


Zie jij het wel zitten om samen met ons te werken aan een duurzame toekomst? Stuur dan je CV en motivatie naar raquelle@eco-groothandel.nl